ثبت و ارسال سفارش و برگشت کالا

نحوه ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

کالای مد نظر خود را انتخاب و روی گزینه میخرم کلیلک کنید .

از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

پس از افزودن کالای خود به سبد، روی گزینه مشاهده سبد خرید، یا ورود و ثبت سفارش کلیک نمایید .

پس از بررسی سایز، رنگ و قیمت، روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید .

مکان و زمان تحویل سفارش خود را انتخاب کنید .

درصورتی که مایل به دریافت فاکتور هستید بله را انتخاب کرده سپس روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید .

چنانچه کد تخفیف و یا کارت هدیه دارید، میتوانید در قسمت های مشخص شده تایپ و ثبت کنید .

برای نهایی شدن خرید خود روی گزینه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید.

پس از ثبت سفارش ایمیلی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.



رویه ارسال کالا

پس از نهایی کردن سفارش با انتخاب گزینه ی خرید و پرداخت در سایت به صفحه ی پرداخت الکترونیک بانک کشاورزی هدایت شده و با وارد کردن اطلاعات لازم در صفحه ی پرداخت همراه با رعایت نکات امنیتی ,پرداخت هزینه انجام شده و سفارش شما نهایی می شود و بعداز این مرحله یک صفحه برای شما باز می شود و شما باید اطلاعات خود اعم از آدرس با ذکر  اسم شهر و استان و شماره تماس و نام نام خانوادگی و کدپستی و ایمیل را وارد کنید و پس از دریافت پیام موفقیت آمیز خرید در صفحه ی پرداخت سفارش شما ثبت شده 24ساعت بعداز ثبت سفارش شما بسته ی شما تحویل مامور پست داده می شود و شما می توانید وضعیت مرسوله ی خود را با وارد کردن کد رهگیری در سامانه یhttp://newtracking.post.ir  مشاهده کنید کد رهگیری شما بعداز 48 ساعت پس از ثبت سفارش شما در کانال تلگرام به آیدی clothing_blackberry قرار داده می شود.

رویه بازگشت کالا

مجموعه توت سیاه یا بلک بری تمام تلاش خود را کرده است که بتواند بهترین خدمات رو به شما عزیزان ارائه دهد بنابراین شرایط بازگرداندن کالا مشروط به نقص یا ایراد کالا و تایید آن توسط پشتیبانی توت سیاه میباشد درغیر اینصورت امکان تعویض و پس برای کالای موردنظر(حراجی,فری سایز) وجود ندارد

درصورت بروز هرگونه مشکل ابتدا با واحد پشتیبانی(01333534006)تماس و درصورت تایید طی 24ساعت پس از تحویل کالا اقدام به برگشت کالا مورد نظر کنید

از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری شود.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • -اگر کارشناسان توت سیاه مشکل کار مرجوعی را تایید کنند و مشکل کالا از جانب ما باشد بلک بری هزینه ی مرجوعی کار را پرداخت میکند.
  • – پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
  • – کارشناسان خدمات پس از فروش بلک‌بری‌استایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان بلک‌بری‌استایل تایید شود ، مرجوع وجه صورت می گیرد.
  • – پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بلک‌بری‌استایل ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 24 ساعت کاری زمان خواهد برد.
  • – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش بلک‌بری‌استایل است.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • – کارشناسان خدمات پس از فروش بلک‌بری‌استایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان بلک‌بری‌استایل تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بلک‌بری‌استایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و حتما باید به مبلغ کالای خریداری شده تعویض انجام شود.
  • – اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و بلک‌بری‌استایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • – پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بلک‌بری‌استایل ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک 24 ساعت خواهد برد.
  • – از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا24 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش بلک‌بری‌استایل است