زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

جالب است بدانید که متوسط قد زنان ایرانی، 160 سانتی‌متر است. افرادی که بلندی قدشان، در دو طرف طیف نرمال قرار می‌گیرد، کار سختی برای انتخاب لباس و مانتو در پیش دارند. گاهی یک انتخاب اشتباه، می تواند قد شما را از چیزی که هست کوتاه‌تر نشان دهد. در مورد انتخاب لباس افراد قد کوتاه، فاکتورهای مهم زیادی باید مورد بررسی قرار بگیرند. اگر در ذهن شما این سوال وجود دارد که زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟ در ادامه‌ی این نوشته با ما همراه باشید تا ترفندهای به روز و جذابی را با هم مرور کنیم.

تنها قد، تعیین کننده‌ی فرم بدنی شما نیست

قد :یکی از عوامل مهم تعیین کننده نوع استایل شماست؛ اما تنها فاکتور اصلی نیست. عواملی مثل وزن و برجستگی‌های بدن نیز، در شکل‌دهی به فرم بدنی شما تاثیر به سزایی دارند. پس در گام اول باید تعیین کنید که قد کوتاه شما از چه نوعی‌ست؟ آیا در کنار کوتاهی قد، عامل منفی دیگری مثل چاقی وجود دارد که باید در نظر بگیریم یا خیر. علاوه بر آن، بسیار مهم است که بدانید با کدام جنبه‌های شخصی‌تان احساس رضایت و اعتماد به نفس دارید و از کدام جنبه ناراضی‌اید. شناخت این نقاط به شکل گیری سبک شخصی شما کمک زیادی می‌کند.

اگر ترجیح می‌دهید که در استایل شخصی‌تان بلندقد تر دیده شوید، این نکات برای شماست

1-به تناسب قد، از مانتو های کتی و کوتاه استفاده کنید.

با پوشیدن مانتوهای کوتاه، کشیدگی پاها بیشتر نمایان می‌شود و قد شما بلندتر نشان داده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم امسال که مانتوهای کتی و کوتاه از آیتم‌های محبوب و پرطرفدار هستند، حتما این تکنیک را اجرا کنید. اگر ست مانتو و شلوارتان را یک‌رنگ بپوشید، اثر این تکنیک دو چندان می‌شود.

 

2-کمربند لباس یا شلوار را بالا ببندید .

اگر لباس یا مانتویی که می‌پوشید کمربند دارد، بهتر است آن را تا زیر سینه‌ها بالا بیاورید و آنجا ببندید. بستن کمربند در زیر کمر باعث می‌شود طول پاها کوتاه تر از حالت عادی دیده شود. همچنین پوشیدن شلوارهای فاق بلند و بالا بستن کمربند شلوارها، باعث می‌شود قد شما بلندتر به نظر برسد.

 

3-پایین لباستان را داخل شلوار ببرید.

انداختن لباس روی شلوار، نه تنها قد شما را کوتاه تر نشان می‌دهد بلکه به شدت جلوه‌ی اوت‌فیت شما را کاهش می‌دهد. اگر از بالاپوش های فیت و اسکینی استفاده کنید اجرای این تکنیک راحت تر خواهد بود.

 

4- لباس‌های فیت را نسبت به اورسایز در اولویت قرار بدهید.

پوشیدن لباس های بسیار بزرگ و اورسایز برای افراد قد کوتاه، تا حدودی ریسک بالایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد پوشیدن لباس های اورسایز را دارید، حداقل به شکل کوتاه و همراه با کمربند از آن استفاده کنید.

 

5-تکنیک آخر برای لباس خانم های قد کوتاه : مونوکروم (تک‌رنگ بپوشید)

پوشیدن مانتو/لباس و شلوار تک رنگ، باعث بلند قد دیده شدن شما می شود. هر چه تضاد رنگی بیشتری بین بالاتنه و پایین تنه‌ی پوشش شما باشد، قد شما کوتاه تر دیده می شود. پس همیشه به حفظ هارمونی رنگ های استایلتان توجه ویژه نشان دهید.

 

منبع توت سیاه



انصراف از نظر
دسته بندی ها
آرشیو اخبار و مقالات